Košík

Název Typ Cena Počet Cena celkem
 
Celkem 0.00

Zavřít

Desatero pro silnou imunitu

Získejte zdarma e-knihu, která Vám pomůže posílit váš imunitní systém. Kniha obsahuje konkrétních 10 pravidel s detailním vysvětlením, která vám pomůžou.

Šedesátistránkovou e-knihu (ve formátu PDF) zašlu zdarma na váš email.

Chci Desatero ZDARMA

 

Víte, co je IMUNITA?

Víte, co je SILNÝ IMUNITNÍ SYSTÉM?

  • to jsou plně fungující tělesné orgány - střeva, játra, ledviny, oběhový systém, endokrinní žlázy.
  • to je dokonalá rovnováha všech tělesných procesů.
  • to je zdravé vnitřní prostředí těla (mikrobiom) s miliardami bakterií, fungující v plné souhře s celkem.
  • to je zásoba vitamínů a minerálů, fungujících jako katalyzátory tělesných procesů.
  • to je dostatek energie, kterou lze čerpat z darů přírody.
  • jsou to ale také myšlenky, zaměření pozornosti a emoce, které vás buď posilují, nebo oslabují.

Existuje mnoho kroků, kterými MŮŽETE SVŮJ IMUNITNÍ SYSTÉM POSÍLIT. Ideální je udělat to dřív, než nějaký patogen dostane "šanci". Cílem je, aby infekce nebo viróza vůbec nepropukla. Nejedná se o jednorázovou činnost, imunitu musíte vytvářet průběžně a dlouhodobě.


   

 

 

 

         



Prohlášení: Informace obsažené na těchto stránkách jsou poskytovány s cílem šíření osvěty o zdravém životním stylu. Autor není lékař ani jiný zdravotní pracovník. Informace
nemají za cíl nahradit doporučení Vašeho lékaře, nejsou určeny k diagnóze ani léčení zdravotních problémů a nemocí ve smyslu zákona.
Máte-li zdravotní problémy, kontaktujte odborný zdravotní personál.

Údaje o společnosti: Mgr. Tomáš Brouček, Milčice 13, 387 16 Kraselov, IČ 76403122, DIČ CZ6803150816

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

x

Chcete mít SILNÝ IMUNITNÍ SYSTÉM?

Získejte ZDARMA e-knihu s důležitými informacemi, které Vám pomůžou posílit Váš imunitní systém a být odolnější. Dozvíte se:

  • co je imunitní systém
  • co je základem imunity
  • jaké je hlavní "palivo" pro imunitní systém
  • že posilování imunity není jednorázová záležitost
  • jaké jsou KONKRÉTNÍ KROKY, které Vám pomůžou silnou imunitu vybudovat

Zadejte svůj email, na který Vám e-knihu obratem zašlu

x

Co jsou Cookies

Cookies jsou krátké textové soubory vytvářené webovým serverem a ukládané v počítači prostřednictvím prohlížeče. Když se později vrátíte na stejný web, prohlížeč pošle uloženou cookie zpět a server tak získá všechny informace, které si u vás předtím uložil.

K čemu jsou Cookies dobré

Princip cookies umožňuje odlišit jednotlivé uživatele a uložit si o něm konkrétní údaje. Např. právě díky cookie ví příslušný server, jaké nastavení jazyka jste si při minulé návštěvě vybrali či jaké vám má předvyplnit přihlašovací jméno do formuláře (pamatuje si ho z minulé návštěvy). Cookies tedy usnadňují personalizaci. Na principu cookies pracují také různé statistiky a další měřící systémy, které si do cookie ukládají identifikátor návštěvníka, čas a zdroj návštěvy a další informace. Tyto údaje na dalších stránkách načítají a doplňují a mohou tak sledovat chování uživatele na stránkách. Cookies jsou tedy kritickou podmínkou pro funkční webovou analytiku, tedy aby provozovatel webu věděl, jak se chovají jeho návštěvníci a mohl jim na základě toho nabídnout lepší a personalizované služby. Cookies se také používají k uložení potvrzení, že je uživatel přihlášený (např. do e-shopu, do administrace, na sociální síti apod.). Zde mluvíme o tzv. autentizační cookie. Bez ní by server nevěděl, že už přihlášení a ověření uživatele proběhlo a vyžadoval je při návštěvě každé další stránky.

Něco za něco

Cookies tedy přinášejí pro uživatele určité výhody, oproti tomu však stojí fakt, že se do určité míry ztrácí anonymita. Moderní prohlížeče umožňují ukládání cookies vypnout, uživatel tím však přijde o výše zmíněné výhody. Cookies je také možné v prohlížeči smazat. Tuto možnost naleznete v nastavení prohlížeče. K čemu používám Cookies na webech Dobreoci.cz a Detoxy.cz Na svých webových stránkách používám cookies pro následující funkce:

  • webová analytika (AdWords, Sklik, Google Analytics) abych věděl, kolik návštěvníku přišlo na mé stránky, o co se zajímali, jaké podstránky navštívili a podobně
  • uložení informací, které umožní neobtěžovat například opakovaně zobrazovanými vyskakovacími okny
  • ukládání informací v rámci nákupního procesu